یک شرکت اماراتی یک کانال تلویزیونی و شهر استودیویی در لبنان راه‌اندازی می‌کند

مدیر سایت 16 روز پیش
بازدید 13 بدون دیدگاه

شرکت «الحبتور»، متعلق به تاجر اماراتی خلف الحبتور، اعلام کرد که یک کانال تلویزیونی و یک شهر استودیویی در بیروت، پایتخت لبنان، راه‌‎اندازی خواهد کرد.

در بیانیه‌ شرکت آمده است که پیش بینی می‎شود که این کانال و شهر استودیویی فرصت‌های شغلی را برای بیش از ۳۰۰ لبنانی در زمینه‌هایی مانند روزنامه‌نگاری، تولید، هنر و موارد دیگر فراهم کند.

موسس و رئیس هیئت مدیره گروه «الحبتور» با ابراز اشتیاق برای این ابتکار جدید، گفت: این فقط یک برنامه تلویزیونی نیست، ما متعهد به توانمندسازی نیروی کار محلی و کمک به احیای اقتصاد لبنان هستیم.

شرکت می‌‎گوید که دولت لبنان حمایت خود را از این ابتکار سرمایه‌گذاری اعلام کرده است که فرآیند صدور مجوز را تسهیل و محیطی مناسب برای پروژه ایجاد می‎کند. «الحبتور» در حال توسعه یک شهر استودیویی در لبنان در مساحت ۱۰۰هزار متر مربع است که به مرکز اصلی تولید فیلم و آثار تلویزیونی تبدیل خواهد شد.

خلف الحبتور می‎گوید که به دنبال راه‌‎اندازی کانالی است که خوش‎بینی را گسترش دهد و از شدت اخبار منفی منتشر شده در رسانه‌‎ها بکاهد.

لازم به ذکر است که گروه «الحبتور» ۱۴ هتل غول‌پیکر از جمله ۷ هتل در امارات دارد، همچنین در بخش‌های خودرو، املاک و آموزش نیز فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۲۰ شعبه‌ای در فلسطین اشغالی افتتاح کرد.

print

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *