دبی بزرگترین بازار غذا، سبزیجات و میوه جهان را ایجاد می‌‎کند

مدیر سایت 34 روز پیش
بازدید 21 بدون دیدگاه

محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی، دستور داد بزرگترین بازار مواد غذایی، سبزیجات و میوه جهان در دبی ایجاد شود. این اقدام در چارچوب استراتژی افزایش فرصت‌‎های اقتصادی و سرمایه‎‌گذاری صورت می‌‎گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات، محمد بن راشد دیروز با اشاره به اینکه این طرح مساحت بازار فعلی را دو برابر می‎کند، گفت: امروز طرح خود را برای توسعه بزرگترین منطقه لجستیکی در جهان برای تجارت مواد غذایی، سبزیجات و میوه آغاز کردیم.

وی افزود: مدیریت و راه ‎اندازی بازار، توسعه و پیوند آن با بازارهای جهانی را به گروه بنادر جهانی دبی (DP World) واگذار کردیم.

مکتوم بن محمد بن راشد، معاون اول حاکم دبی، نیز شاهد امضای قرارداد مشارکت بین شهرداری دبی و گروه بنادر جهانی دبی برای ایجاد و مدیریت «بازار غذا، سبزیجات و میوه» بود.

لازم به ذکر است که در نوامبر ۲۰۱۸، امارات متحده عربی استراتژی امنیت غذایی ملی را راه‌اندازی کرد که هدف آن توسعه یک سیستم ملی جامع بر پایه ممکن کردن تولید پایدار مواد غذایی است.

این استراتژی مبتنی بر بکارگیری تکنیک‌ها و فناوری مدرن، افزایش تولید محلی، توسعه مشارکت‌های بین‌المللی برای تنوع بخشیدن به منابع غذایی، و فعال‌سازی قوانین و سیاست‌هایی است که به بهبود تغذیه و کاهش دور ریز کمک می‌کند تا امنیت غذایی را در همه شرایط و مراحل تضمین کند.

print

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *