عربستان به شرکت‎‌کنندگان در جام ورزش‌های الکترونیک ویزای اینترنتی می‎‌دهد

مدیر سایت 9 روز پیش
بازدید 8 بدون دیدگاه

بنیاد جام جهانی ورزش‌‎های الکترونیک اعلام کرد که با همکاری وزارت امور خارجه و وزارت گردشگری عربستان ویزای اینترنتی به دارندگان بلیت این جام، ارائه خواهد شد.

ورزش الکترونیک به مسابقات ورزشی‌ گفته می‌شود که با استفاده از بازی‌های ویدئویی برگزار می‌شوند و ممکن است میان دو تیم یا به شکل انفرادی بین گیمرهای حرفه‌ای برگزار شود.

این جام برای اولین بار در شهر ریاض و از ۳ جولای تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ برگزار می‎‌شود و ارائه ویزای الکترونیکی به منظور تسهیل مراحل ورود برای بازدیدکنندگان از کشور و حضور در این تورنمنت خواهد بود.

علاقه‎‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقات و حضور در فعالیت‎‌های آن می‎توانند به وب سایت جام جهانی ورزش‌های الکترونیک به آدرس زیر مراجعه کنند:
https://esportsworldcup.com/ar

همچنین برای درخواست ویزا به آدرس زیر مراجعه و برای دریافت ویزای یک بار ورود ۹۰ روزه به صورت اینترنتی، اقدام کنند:
https://ksavisa.sa/visa/tourism/ESport/apply

جام جهانی ورزش‌های الکترونیک، در بلوار ریاض با تجربیات متمایز ورزشی، سرگرمی، آموزشی، فرهنگی و خلاقانه میزبان بازدیدکنندگان است. بیش از ۱۵۰۰ بازیکن، نماینده ۵۰۰ باشگاه بین‌المللی، در این رویداد حضور دارند و در ۲۲ مسابقه شرکت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این جام از ارکان «استراتژی ملی بازی و ورزش‌‎های الکترونیک» است که توسط محمد بن سلمان، ولیعهد و نخست وزیر عربستان، راه‎‌اندازی شده و قرار است موقعیت این کشور را به عنوان یک مقصد بازی و ورزش‎‌های الکترونیک در جهان تحکیم بخشد و به رونق گردشگری، تنوع بخشیدن به اقتصاد و توسعه بخش‌‎های آینده‎‌دار اقتصادی کمک کند.

print

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *