ارائه گران‌ترین مجموعه الماس در نمایشگاه «جواهر امارات»

مدیر سایت 36 روز پیش
بازدید 17 بدون دیدگاه

گرانترین مجموعه الماس در نمایشگاه «جواهر امارات»، که در مرکز اکسپوی شارجه در حال برگزاری است، به نمایش درآمد.

فعالیت‌‎های نمایشگاه «جواهر امارات» – که با حمایت اتاق بازرگانی و صنعت شارجه برگزار می‎‌شود- تا عصر فردا یکشنبه ادامه دارد و مجموعه‎‌های منحصر به فرد طلا و الماس را ارائه می‎‌دهد. از جمله در غرفه بنیاد جواهرات «سالم الشعیبی»، گران‎ترین مجموعه الماس به قیمت ۳.۸ میلیون درهم و وزن ۱۵۵ قیراط که محصول شرکت بین‌‎المللی «ارزانو» است، به نمایش گذاشته شده است.

به گفته یکی از مقامات شرکت، این مجموعه از الماس‌‎ها بر روی پلاتین نصب شده است و نه طلا، آنطور که در مجموعه‌‎های الماس سنتی معمول است، و سطح خلوص الماس‌‎های موجود در مجموعه VS1 است. این مجموعه شامل چهار قطعه: گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر است.

او افزود: این سرویس الماس، از سنگ‎‌های الماس متوالی به شکل گلابی و دایره تشکیل شده است و محصول با گواهینامه کیفیت به فروش می‎‌رسد.

نمایشگاه «جواهر امارات» در شارجه فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‎‌کند تا آخرین محصولات تولید شده توسط شرکت‎‌های جواهرسازی را خریداری کنند، علاوه بر این هزاران قطعه طلا و جواهر تاریخی و سنتی امارات در معرض نمایش قرار گرفته است. غرفه‌داران علاوه بر تخفیف، جوایز ارزشمندی را هم شامل طلا و الماس در قرعه‎‌کشی‌‎ها ارائه می‎‌کنند.

print

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *