رونمایی از طرح‌ زمین گلف در جزیره «شوری» عربستان

مدیر سایت 61 روز پیش
بازدید 39 بدون دیدگاه

شرکت بین‎‌المللی دریای سرخ از طرح خود برای تکمیل و افتتاح زمین بازی و باشگاه گلف «شوری لینکس»، در جزیره شوری عربستان واقع در دریای سرخ، در سال ۲۰۲۵ خبر داد.

«شوری لینکس» قرار است یک تجربه منحصر به فرد را برای علاقه‎‌مندان به ورزش گلف فراهم کند. این اولین زمین گلف در عربستان سعودی و شامل ۱۸ سوراخ، از جمله سوراخ‎های زیر آب است که مناظری از اسکله، و مناطق بازی شگفت‎‌انگیز دارد و با آب‎‌های دریای سرخ احاطه شده است.

شرکت دریای سرخ با همکاری مشاوران ارشد محیط زیست، این مجموعه ورزشی را مطابق بالاترین استانداردهای پایداری می‌‎سازد و اقداماتی از جمله کاهش مصرف آب و استفاده مجدد نوآورانه از آب آبیاری انجام خواهد داد.

مدیر عامل شرکت، جان پاگانو، در این باره گفت: «شوری لینکس» یک تجربه بی‌‎نظیر گلف را در زمینی که طبیعت چشم‎نوازی دارد ارائه می‎دهد… اطمینان از این که این پروژه در راستای جاه‎طلبی ما برای مطابقت با استانداردهای جدید پایداری باشد برای ما مهم بود  و از طریق مدیریت نوآورانه چمن و تغذیه دقیق برگی، احترام به طبیعت را بالاتر از همه چیز قرار می‌‎دهیم. وی با تاکید بر آغاز کاشت و آماده‎‌سازی زمین‎‌های چمن ورزشگاه، گفت که در انتظار استقبال از اولین بازیکنان در این ورزشگاه بی‌‎نظیر است.

شرکت دریای سرخ توضیح داد که این باشگاه توسط Foster & Partners طراحی شده است و از مفهوم کلی طراحی Coral Bloom پیروی می‎‌کند که از عناصر منحصر به فرد زندگی گیاهی و حیوانی عربستان هم الهام گرفته است. زمین گلف با مشارکت معمار بین‎‌المللی، برایان کرلی، طراح بزرگترین مرکز گلف در جهان یعنی باشگاه گلف Mission Hills، طراحی شده است.

طول زمین بازی «شوری لینکس» ۷۵۰۰ یارد (۶۸۵۸ متر) است و در کنار هر سوراخ چندین پایه توپ و امکانات ابتکاری و متفاوتی وجود دارد. سوراخ ۴ تا ۷ در کنار ساحل واقع شده است، در حالی که سوراخ ۱۴ تا ۱۸ یک طرح خیره کننده با مناظر فوق‎‌العاده از دریای سرخ یا کانال آب دارد، و سوراخ ۱۸ در پایین باشگاه به پایان می‎‌رسد.

print

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *